Låten till Lyckan i LA?

Nästa efterlysning →

sön, 18 mars 2012 kl. 19:12

Vad heter låten som spelas i början av Lyckan i LA?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 2 april 2012 kl. 23:30

Den är antagligen specialskriven för programmet eller möjligen produktionsmusik (katalogmusik).

Anonymous,

ons, 28 mars 2012 kl. 03:09

Åh, det undrar jag med! :O

Anonymous,

ons, 28 mars 2012 kl. 20:49

Jag med!!

Anonymous,

fre, 30 mars 2012 kl. 00:18

Fan.. Nån måste väl veta vad den låten heter.. Låter lite som coldplay

Anonymous,

fre, 30 mars 2012 kl. 00:21

Coldplay - paradise

Anonymous,

ons, 11 april 2012 kl. 00:39

JAA! Tack och tack!!!!! Älskar reklammusik.se <3

Anonymous,

tor, 5 april 2012 kl. 05:39

Tack så mycket det var låten jag letade efter!

Anonymous,

mån, 2 april 2012 kl. 00:00

fast det är inte den låten som spelas i början av serien..

Anonymous,

sön, 22 april 2012 kl. 20:59

vill verkligen veta vad den heter, blir galen, och det var inte coldplay jag menade!!

Anonymous,

mån, 2 april 2012 kl. 21:45

den är så jäkla bra, har provat med typ allt, track id på mobilen och allt, den hittar den inte :(

Anonymous,

ons, 21 mars 2012 kl. 02:20

Undrar jag också! Så jävla bra är den.

Anonymous,

tor, 22 mars 2012 kl. 02:07

jag också

ANNONS: