Vad heter låten som spelas i början av Lyckan i LA?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten till Lyckan i LA?
Nästa efterlysning →sön, 18 mars 2012 kl. 19:12
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 28 mars 2012 kl. 03:09
Åh, det undrar jag med! :O
Anonymous,
ons, 28 mars 2012 kl. 20:49
Jag med!!
Anonymous,
fre, 30 mars 2012 kl. 00:18
Fan.. Nån måste väl veta vad den låten heter.. Låter lite som coldplay
Anonymous,
fre, 30 mars 2012 kl. 00:21
Coldplay - paradise
Anonymous,
tor, 5 april 2012 kl. 05:39
Tack så mycket det var låten jag letade efter!
Anonymous,
mån, 2 april 2012 kl. 00:00
fast det är inte den låten som spelas i början av serien..
Anonymous,
sön, 22 april 2012 kl. 20:59
vill verkligen veta vad den heter, blir galen, och det var inte coldplay jag menade!!
Anonymous,
mån, 2 april 2012 kl. 21:45
den är så jäkla bra, har provat med typ allt, track id på mobilen och allt, den hittar den inte :(
Anonymous,
ons, 21 mars 2012 kl. 02:20
Undrar jag också! Så jävla bra är den.
Anonymous,
tor, 22 mars 2012 kl. 02:07
jag också
Anonymous,
mån, 2 april 2012 kl. 23:30
Den är antagligen specialskriven för programmet eller möjligen produktionsmusik (katalogmusik).