Låt i slutet av Elsas mode ep. 20?

Nästa efterlysning →

sön, 18 mars 2012 kl. 19:14

vad är det för låt som spelas i slutet av Elsas mode episode 20? När hon sitter i taxin och har sagt hej då till Hugo. De sjunger något som "I don't wanna wait a day, see you on the other side".

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 22 mars 2012 kl. 18:59

Örnsberg-andra langgatan state of mind

tror det kan vara den låten du söker?
Annars är det nog en annan låt av samma artist! :)

Anonymous,

fre, 23 mars 2012 kl. 04:30

Perfekt! Det var rätt låt. tack så mycket! :)

ANNONS: