kvik kök reklam symfoniorkester

Nästa efterlysning →

sön, 11 mars 2012 kl. 21:34

ja som sagt är det nån klassisk symfoni låt. i reklamen för Kvik-kök så är en av dom som spelar utklädd till clown

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 12 mars 2012 kl. 03:11

Finns redan besvarad! Sök...

Anonymous,

mån, 12 mars 2012 kl. 03:14

Johannes Brahms - Ungersk dans nr 5 (Hungarian Dance no.5)

ANNONS: