ja som sagt är det nån klassisk symfoni låt. i reklamen för Kvik-kök så är en av dom som spelar utklädd till clown
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
kvik kök reklam symfoniorkester
Nästa efterlysning →sön, 11 mars 2012 kl. 21:34
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 12 mars 2012 kl. 03:14
Johannes Brahms - Ungersk dans nr 5 (Hungarian Dance no.5)
Anonymous,
mån, 12 mars 2012 kl. 03:11
Finns redan besvarad! Sök...