I dont want to hear about it anymore

Nästa efterlysning →

sön, 11 mars 2012 kl. 01:06

Japp, det är den lilla text jag hann snappa upp och kommer heller inte ihåg för vilket program det var reklam för. Jag håller mina tummar stenhårt för att någon kan hjälpa mig, oavsett hur kass beskrivningen är. Så för övrigt reklamen idag.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 11 mars 2012 kl. 07:12

Reklamen för Kobra var den med i!

ANNONS: