Vad heter låten som spelas i bakgrunden???
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Karatefylla reklam 7 Mars
Nästa efterlysning →ons, 7 mars 2012 kl. 21:39
ons, 7 mars 2012 kl. 21:39
Vad heter låten som spelas i bakgrunden???
ANNONS:
Anonymous,
fre, 9 mars 2012 kl. 01:27
I'm From Barcelona - We're From Barcelona