Viasat

Nästa efterlysning →

ons, 7 mars 2012 kl. 19:39

Hej, jag såg en reklam av viasat häromdagen och reagerade på låten. Det var en "upptempo" låt, det måste vara deras absolut senaste reklam, men jag hittar den ingenstans. Jag kanske förklarar jättedåligt men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den....

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 10 april 2012 kl. 03:51

Tack!!

Anonymous,

tor, 8 mars 2012 kl. 04:08

Det är nog denna som du letar efter, http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

tis, 13 mars 2012 kl. 00:00

Dj fresh - louder

Anonymous,

ons, 14 mars 2012 kl. 23:48

Den har jag också letat efter!
Satt precis och chattade med Viasat men dem visste inte vilken reklam jag menade... Var nästan säker på att Kosheen gjort låten, bara sångerskan som är "utlånad" dock. :o)

ANNONS: