Undrar om någon har en aning om vad låten heter i den nya reklamen av BestOfBrands? dom sjunger (tror jag) we should go to paris, we should go to france. tack / gustaf
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
BestOfbrands "we should go to paris, we should go to ???"
Nästa efterlysning →mån, 5 mars 2012 kl. 22:43
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 7 mars 2012 kl. 01:06
Urban cone heter dom, och låten heter we should go to paris, men den har inte släppts än
Anonymous,
mån, 12 mars 2012 kl. 20:24
Låten heter "we should go to france" och bandet heter Urban Cone, (http://www.facebook.com/urbanc.... Låten kommer att släppas på deras nästa EP.