BestOfbrands "we should go to paris, we should go to ???"

Nästa efterlysning →

mån, 5 mars 2012 kl. 22:43

Undrar om någon har en aning om vad låten heter i den nya reklamen av BestOfBrands? dom sjunger (tror jag) we should go to paris, we should go to france. tack / gustaf

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 12 mars 2012 kl. 20:24

Låten heter "we should go to france" och bandet heter Urban Cone, (http://www.facebook.com/urbanc.... Låten kommer att släppas på deras nästa EP.

Anonymous,

ons, 7 mars 2012 kl. 01:06

Urban cone heter dom, och låten heter we should go to paris, men den har inte släppts än

ANNONS: