Big Brother 2012, låten i jingeln

Nästa efterlysning →

sön, 4 mars 2012 kl. 16:44

Vad heter låten som spelas i jingeln innan och efter programmet? Nån som har koll på om Kanal5 har nån spotifylista eller liknande med musiken som spelas i programmet? =) Dvs vad låtarna heter. www.lanjas.blogg.se

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 4 mars 2012 kl. 21:57

Jag menar såklart tv4/tv11

// www.lanjas.blogg.se

ANNONS: