VW reklam för Litet är bättre/större

Nästa efterlysning →

tis, 28 februari 2012 kl. 02:35

Jag undrar vilken låt det är i den VW reklamen där dom visar någon modell som jag inte sett innan, kan mycket väl vara nya lupon eller dylikt. Dom säger nåt om att litet är större eller bättre. Tack på förhand /Pontus

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 3 mars 2012 kl. 04:34

Det är inte den, har redan kollat igenom hela VW arkivet. Det är den nya UP modellen.

Anonymous,

mån, 5 mars 2012 kl. 01:36

Kan det vara "Baba Brooks - Portrait of my love" du tänker på?

Anonymous,

mån, 12 mars 2012 kl. 05:45

Tack! :)

Anonymous,

tis, 6 mars 2012 kl. 01:04

det är det.

Anonymous,

tis, 28 februari 2012 kl. 22:03

Det är inte Smash mouth - I'm a believer? Fanns i låtarkivet

ANNONS: