Låten i cubus reklam Colour.

Nästa efterlysning →

mån, 27 februari 2012 kl. 21:52

Tacksam för svar om vad den heter :) Tack på förhand!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 20 augusti 2012 kl. 02:54

ca

Anonymous,

mån, 20 augusti 2012 kl. 02:55

Call me-Blondie

Anonymous,

mån, 20 augusti 2012 kl. 04:35

Det är låten i nya reklamen ja, den här efterlysningen gällde reklamen innan dess och då var det Donkeyboy.

Anonymous,

fre, 20 april 2012 kl. 01:51

shit, tack! letat som en galning ocg har fått den där awesomea känslan i magen varje gång jag hör den!

Anonymous,

fre, 20 april 2012 kl. 02:32

Tack så mkt har letat sen reklamen kom ut :)

Anonymous,

ons, 21 mars 2012 kl. 03:06

Grymt bra!

Anonymous,

tis, 28 februari 2012 kl. 22:00

Finns efterlyst förut men ingen vet än, kolla Cubus logg/Wall på Facebook..frågats även där

Anonymous,

fre, 23 mars 2012 kl. 01:37

Florrie - Left Too Late

Anonymous,

fre, 23 mars 2012 kl. 01:37

Donkeyboy - City Boy

Anonymous,

ons, 29 februari 2012 kl. 03:37

Donkeyboy - City Boy

ANNONS: