Tacksam för svar om vad den heter :) Tack på förhand!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten i cubus reklam Colour.
Nästa efterlysning →mån, 27 februari 2012 kl. 21:52
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 20 augusti 2012 kl. 02:55
Call me-Blondie
Anonymous,
mån, 20 augusti 2012 kl. 04:35
Det är låten i nya reklamen ja, den här efterlysningen gällde reklamen innan dess och då var det Donkeyboy.
Anonymous,
fre, 20 april 2012 kl. 01:51
shit, tack! letat som en galning ocg har fått den där awesomea känslan i magen varje gång jag hör den!
Anonymous,
fre, 20 april 2012 kl. 02:32
Tack så mkt har letat sen reklamen kom ut :)
Anonymous,
ons, 21 mars 2012 kl. 03:06
Grymt bra!
Anonymous,
tis, 28 februari 2012 kl. 22:00
Finns efterlyst förut men ingen vet än, kolla Cubus logg/Wall på Facebook..frågats även där
Anonymous,
fre, 23 mars 2012 kl. 01:37
Florrie - Left Too Late
Anonymous,
fre, 23 mars 2012 kl. 01:37
Donkeyboy - City Boy
Anonymous,
ons, 29 februari 2012 kl. 03:37
Donkeyboy - City Boy
Anonymous,
mån, 20 augusti 2012 kl. 02:54
ca