Låten i trailern till Smash?

Nästa efterlysning →

fre, 24 februari 2012 kl. 01:11

Alldeles nyss såg jag en reklam på 6an där det var en trailer för serien smash tror jag, det var en kille som sjöng.. lite info men snälla försök hjälpa till :D

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 2 mars 2012 kl. 18:12

Kan inte hitta reklamen men om jag kommer ihåg rätt så är det Feeling the Moment av Feeder. http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

fre, 24 februari 2012 kl. 17:23

Finns redan efterlysning..

http://reklammusik.se/?q=node/...

Anonymous,

fre, 24 februari 2012 kl. 22:39

Tack.. men där fann jag inte mkt svar?

Anonymous,

fre, 24 februari 2012 kl. 23:26

En efterlysning till behövs inte menade han nog.. då kan man "bumpa" upp den som finns tidigare istället!

Anonymous,

fre, 2 mars 2012 kl. 01:11

Jag tyckte de lät som Eskobar faktiskt letar just nu som en tok men hittar typ nada. :( man kanske ska ta och ringa och fråga dom borde ju veta. :P

ANNONS: