Senaste reklamen för Karatefylla

Nästa efterlysning →

ons, 22 februari 2012 kl. 00:54

Någon som har en aning vad låten som spelas heter? Nån brud som sjunger "bapapaparap" eller något :P. Tack!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 23 februari 2012 kl. 08:09

Miss Li - Ba Ba Ba

ANNONS: