Någon som har en aning vad låten som spelas heter? Nån brud som sjunger "bapapaparap" eller något :P. Tack!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Senaste reklamen för Karatefylla
Nästa efterlysning →ons, 22 februari 2012 kl. 00:54
Anonymous,
tor, 23 februari 2012 kl. 08:09
Miss Li - Ba Ba Ba