Vad heter låten som spelas i reklamen inför premiären för av nya serien Smash? Inte versionen med Beautiful med Christina Aguilera
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Smash ny serie
Nästa efterlysning →tis, 21 februari 2012 kl. 20:13
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 25 februari 2012 kl. 17:03
det er coldplay med paradise :)
Anonymous,
ons, 7 mars 2012 kl. 04:31
Helt rätt har letat 200 000 år tusen tack
Anonymous,
tis, 6 mars 2012 kl. 16:55
Låten heter "Feeling a Moment" och gruppen heter Feeder: http://open.spotify.com/track/...