Smash ny serie

Nästa efterlysning →

tis, 21 februari 2012 kl. 20:13

Vad heter låten som spelas i reklamen inför premiären för av nya serien Smash? Inte versionen med Beautiful med Christina Aguilera

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 6 mars 2012 kl. 16:55

Låten heter "Feeling a Moment" och gruppen heter Feeder: http://open.spotify.com/track/...

Anonymous,

lör, 25 februari 2012 kl. 17:03

det er coldplay med paradise :)

Anonymous,

ons, 7 mars 2012 kl. 04:31

Helt rätt har letat 200 000 år tusen tack

ANNONS: