Kvik

Nästa efterlysning →

sön, 19 februari 2012 kl. 22:32

Är det någon som vet vad det klassiska stycken i reklamen för Kvik kök heter? Den finns på http://www.youtube.com/watch?v=GE2QPgwBCr8

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 20 februari 2012 kl. 03:59

Det svarade jag på tidigare idag...

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: