söker låten som dom spelar i reklamen för nya desperate housewives som ska börja jag tror dom sjunger "whos a bad girl now"
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Desperate housewives "Who´s a bad girl now"
Nästa efterlysning →fre, 17 februari 2012 kl. 01:26
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 6 mars 2012 kl. 19:35
någon som hittade den?
Anonymous,
mån, 20 februari 2012 kl. 03:31
Kom igen, vet ingen?? Vill oxå veta. Låter som Pink kanske?
Anonymous,
tor, 15 mars 2012 kl. 04:36
Kan det vara den här? :) http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
fre, 16 mars 2012 kl. 19:32
ne för det är den här: http://www.kanal5play.se/klipp...
men det går inte att hitta fullständiga låten någonstans.
Anonymous,
ons, 22 februari 2012 kl. 16:35
Jag undrar också!