Desperate housewives "Who´s a bad girl now"

Nästa efterlysning →

fre, 17 februari 2012 kl. 01:26

söker låten som dom spelar i reklamen för nya desperate housewives som ska börja jag tror dom sjunger "whos a bad girl now"

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 22 februari 2012 kl. 16:35

Jag undrar också!

Anonymous,

tis, 6 mars 2012 kl. 19:35

någon som hittade den?

Anonymous,

mån, 20 februari 2012 kl. 03:31

Kom igen, vet ingen?? Vill oxå veta. Låter som Pink kanske?

Anonymous,

tor, 15 mars 2012 kl. 04:36

Kan det vara den här? :) http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

fre, 16 mars 2012 kl. 19:32

ne för det är den här: http://www.kanal5play.se/klipp...
men det går inte att hitta fullständiga låten någonstans.

ANNONS: