Vilken är låten? Partysångaren sjunger lite på nåt språk...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nya Heineken-relkamen med trolleri
Nästa efterlysning →tor, 16 februari 2012 kl. 22:33
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 17 februari 2012 kl. 04:54
Tackar :)
Anonymous,
fre, 17 februari 2012 kl. 04:26
Jan Pehchan Ho - "Mohammed Rafi, Gumnaam Song"
Gammal skön låt från 1965!
http://www.youtube.com/watch?v...