Nya Heineken-relkamen med trolleri

Nästa efterlysning →

tor, 16 februari 2012 kl. 22:33

Vilken är låten? Partysångaren sjunger lite på nåt språk...

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 17 februari 2012 kl. 04:26

Jan Pehchan Ho - "Mohammed Rafi, Gumnaam Song"

Gammal skön låt från 1965!

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

fre, 17 februari 2012 kl. 04:54

Tackar :)

ANNONS: