vad heter denna veckas (v.7) panflöjt låt???

Nästa efterlysning →

tor, 16 februari 2012 kl. 18:40

Ica Ulf sitter o spelar på en morot ellä nåt!!!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 17 februari 2012 kl. 03:03

Den mycket kända "El condor pasa". Finns i hundratals olika inspelningar.

Anonymous,

fre, 17 februari 2012 kl. 21:02

tack!! känner ju till den latin amerikanska melodin, men var just det vad hette den, vet de finns en engelsk namn på den oxå... men tack så mycket!!!

Anonymous,

lör, 18 februari 2012 kl. 03:02

If I could med Simon & Garfunkel är kanske den du tänker på?!!

Anonymous,

lör, 18 februari 2012 kl. 04:31

När Simon & Garfunkel spelade in den fick den titeln "El Condor Pasa (If I Could)". Någon annan engelsk titel finns inte, det är en låt från Peru.

ANNONS: