Finns det någon gó man, eller kvinna, som vet vad heter intro-låten i PP3 som går på P3?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
PP3 med Pär Lernström
Nästa efterlysning →fre, 10 februari 2012 kl. 08:41
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 14 september 2012 kl. 01:46
Nej, signaturmelodin till PP3 är specialskriven för programmet. :-)
Anonymous,
fre, 14 september 2012 kl. 01:56
hmm,.. asså jag har diggat introt den senaste tiden när ja lyssnat på p3 eftersom jag kör i jobbet hela dagarna.. Och jag letar oxå efter titeln,..så låten ja nämnde ovan tyckte ja lät som de va de introt.. kanske va fel.
Anonymous,
fre, 14 september 2012 kl. 01:58
oooh nej..de va fel.. lyssnade nu på webben...fan va skönt introt är..finns det en hel låt eller är de bara ett stycke.. ?
Anonymous,
fre, 14 september 2012 kl. 04:06
Det är det där introt man hör varje gång i programmet bara, sen repeteras den med lite "dovare" basgång bara. Finns inte som hel låt att få tag på.
Anonymous,
fre, 14 september 2012 kl. 01:38
Of monsters and men - Little talks ?