Låten?

Nästa efterlysning →

ons, 8 februari 2012 kl. 10:23

Vad heter låten i reklamen? Sett den några gånger den här veckan nu i tv4. Känner igen den från någon film...

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 8 februari 2012 kl. 19:09

Njae... är nog en typ kopia av filmmusik ur Sagan om ringen-filmerna, det är specialskriven musik /A

ANNONS: