Undrar om låten som spelades när house släppte av thirteen i slutet av detta avsnitt. Visades på kanal 4 den 6/2-2012.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
House avsnitt 18, säsong 7
Nästa efterlysning →tis, 7 februari 2012 kl. 23:11