Tjena! Är det någon som vet vad låten i trailern till Filip & Fredriks "Får vi följa med?" heter?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Får vi följa med?
Nästa efterlysning →lör, 4 februari 2012 kl. 12:39
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 21 april 2012 kl. 13:31
Tyvär är de ngn lustig version som är så jävla bra som är med i programmet men svår att hitta :(
Anonymous,
tis, 24 april 2012 kl. 22:34
Hej! Jag har den versionen på skiva av nån skum slump, så skicka mail till tho99999@hotmail.com så passar jag över.
Anonymous,
tis, 28 februari 2012 kl. 05:03
bright side of the road - van morrison