Får vi följa med?

Nästa efterlysning →

lör, 4 februari 2012 kl. 12:39

Tjena! Är det någon som vet vad låten i trailern till Filip & Fredriks "Får vi följa med?" heter?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 28 februari 2012 kl. 05:03

bright side of the road - van morrison

Anonymous,

lör, 21 april 2012 kl. 13:31

Tyvär är de ngn lustig version som är så jävla bra som är med i programmet men svår att hitta :(

Anonymous,

tis, 24 april 2012 kl. 22:34

Hej! Jag har den versionen på skiva av nån skum slump, så skicka mail till tho99999@hotmail.com så passar jag över.

ANNONS: