En ny reklam med en låt som jag söker namnet på. Det är en gammal låt med en tjej som sjunger "dum da dum da da da da" och så vidare. Tror att hon sjunger "why didn't you call me" efter dum da dum.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
dum da dum
Nästa efterlysning →fre, 3 februari 2012 kl. 23:16
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 7 februari 2012 kl. 04:32
Låter lite som "I've Told Every Little Star" av Linda Scott. Texten raden är "why haven't I told you"..
Anonymous,
tis, 7 februari 2012 kl. 21:10
JA! Den är det! Tack så mycket!
Anonymous,
fre, 10 februari 2012 kl. 00:28
Tack till dig också! =)
Anonymous,
mån, 13 februari 2012 kl. 07:28
Finns en svensk låt som har det introt. Rap/hiphop. Någon som vet vad den heter?