I avsnittet som kom igår (2.2) så i en scen när Amanda ritade så var det en jätte bra låt i bakgrunden. det var en kvinna som sjöng. Vet nån vilken det är?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Revenge bakgrundsmusik
Nästa efterlysning →fre, 3 februari 2012 kl. 13:14
mini_bit,
fre, 3 februari 2012 kl. 18:26
http://www.youtube.com/watch?v...