Revenge bakgrundsmusik

Nästa efterlysning →

fre, 3 februari 2012 kl. 13:14

I avsnittet som kom igår (2.2) så i en scen när Amanda ritade så var det en jätte bra låt i bakgrunden. det var en kvinna som sjöng. Vet nån vilken det är?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

mini_bit,

fre, 3 februari 2012 kl. 18:26

http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: