Vet någon vad låten heter som är i reklamen för Nokia Luma på TV6? Svängig låt!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nokia Luma reklammusik på TV6
Nästa efterlysning →tor, 9 februari 2012 kl. 20:32
tor, 9 februari 2012 kl. 20:32
Vet någon vad låten heter som är i reklamen för Nokia Luma på TV6? Svängig låt!
ANNONS:
Anonymous,
lör, 11 februari 2012 kl. 00:06
Nokia Lumia antar jag att du menar. :)
Låten heter:
Totally Enormous Extinct Dinosaurs - "Garden"
Det är första delen av låten dom använt i reklamen, den innan sången kommer in.
http://www.youtube.com/watch?v...
Mvh
/Marcus