Nokia Luma reklammusik på TV6

Nästa efterlysning →

tor, 9 februari 2012 kl. 20:32

Vet någon vad låten heter som är i reklamen för Nokia Luma på TV6? Svängig låt!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 11 februari 2012 kl. 00:06

Nokia Lumia antar jag att du menar. :)

Låten heter:

Totally Enormous Extinct Dinosaurs - "Garden"

Det är första delen av låten dom använt i reklamen, den innan sången kommer in.

http://www.youtube.com/watch?v...

Mvh
/Marcus

ANNONS: