Viaplays reklam 2012

Nästa efterlysning →

mån, 30 januari 2012 kl. 19:47

Jag letade här i arkivet efter den låten jag söker efter, men hittade inte den. Jag letar efter låten som viaplay reklamen har just nu. Det är en tjej som sjunger. Någon som vet vad låten heter?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 11 februari 2012 kl. 05:12

Tack ska du ha Marcus! Precis den JAG letat efter med, howl!
Cheers!
Simon

MvhMarcus,

tis, 31 januari 2012 kl. 02:41

Det är inte den här du menar då, för Viasat Film? :-)

http://reklammusik.se/?q=node/...

Väldigt eftersökt låt just nu, lätt att missta reklamen för att komma från Viaplay (det är Viasat som ligger bakom båda).

Annars finns det en reklam för Viaplay med låten:

Florence and the Machine - "Howl"

Anonymous,

fre, 17 februari 2012 kl. 01:43

TACK SOM FAN MARCUS!!!! Har letat efter denna låt i 2 dygn nu, tillsluuuut hittade jag den här eftersökningen. Otroligt tacksam! :)

ANNONS: