vad heter låten som dom visar på volkswagen reklamen (beetle)

Nästa efterlysning →

fre, 27 januari 2012 kl. 00:09

låten är grym vill veta vad den heter

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

tis, 21 februari 2023 kl. 21:47

I am a beliver

Anonymous,

lör, 28 januari 2012 kl. 05:49

Ja, en klassiker som är 45 år gammal! Låten heter "I'm a believer", gruppen som gjorde den heter The Monkees. I reklamen är det en nyinspelning som använts men originalet är bäst.

Mvh
/Marcus

Anonymous,

lör, 28 januari 2012 kl. 06:07

http://open.spotify.com/track/...

MvhMarcus,

tis, 31 januari 2012 kl. 04:53

Smash Mouth gör alltså covern, men kolla upp originalet... ;)

ANNONS: