låten är grym vill veta vad den heter
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
vad heter låten som dom visar på volkswagen reklamen (beetle)
Nästa efterlysning →fre, 27 januari 2012 kl. 00:09
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 28 januari 2012 kl. 05:49
Ja, en klassiker som är 45 år gammal! Låten heter "I'm a believer", gruppen som gjorde den heter The Monkees. I reklamen är det en nyinspelning som använts men originalet är bäst.
Mvh
/Marcus
Anonymous,
lör, 28 januari 2012 kl. 06:07
http://open.spotify.com/track/...
MvhMarcus,
tis, 31 januari 2012 kl. 04:53
Smash Mouth gör alltså covern, men kolla upp originalet... ;)
Anonym,
tis, 21 februari 2023 kl. 21:47
I am a beliver