Bakgrundslåt i trailer för Fuskbyggarna

Nästa efterlysning →

tor, 26 januari 2012 kl. 15:48

Någon som vet vad det är för låt i bakgrunden i trailern för Fuskbyggarna som går på TV4 just nu? Den låter väldigt lik Coldplays låt "Lost", men jag tycker ändå inte det låter som den...?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 31 januari 2012 kl. 03:59

Håller precis med, vill veta vad den heter!

Andreas,

tis, 31 januari 2012 kl. 15:31

Som du säger så låter det som Lost. Förmodligen en soundalike på Coldplays låt.
Videon finns här: http://www.tv4play.se/hem_och_...

Anonymous,

ons, 1 februari 2012 kl. 03:11

Min första tanke var att det var Soulsavers - Revival . Men de kanske de inte är

ANNONS: