Någon som vet vad det är för låt i bakgrunden i trailern för Fuskbyggarna som går på TV4 just nu? Den låter väldigt lik Coldplays låt "Lost", men jag tycker ändå inte det låter som den...?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Bakgrundslåt i trailer för Fuskbyggarna
Nästa efterlysning →tor, 26 januari 2012 kl. 15:48
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Andreas,
tis, 31 januari 2012 kl. 15:31
Som du säger så låter det som Lost. Förmodligen en soundalike på Coldplays låt.
Videon finns här: http://www.tv4play.se/hem_och_...
Anonymous,
ons, 1 februari 2012 kl. 03:11
Min första tanke var att det var Soulsavers - Revival . Men de kanske de inte är
Anonymous,
tis, 31 januari 2012 kl. 03:59
Håller precis med, vill veta vad den heter!