Låt i TV11 reklam för 90210

Nästa efterlysning →

tis, 24 januari 2012 kl. 17:37

Finns en låt i reklamen till 90210 som är skön, och går i stil med "I said hello" eller "Just say hello" Någon som vet vilken det är? :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

MvhMarcus,

ons, 25 januari 2012 kl. 03:44

Den här kanske?

http://www.reklammusik.se/?q=n...

ANNONS: