Live with doggy?

Nästa efterlysning →

sön, 22 januari 2012 kl. 14:18

Vad heter den sköna 70-talslåten som just nu går till AXE-reklamen (jan 2012)? En kvinnlig sångerska från Usa. Låter som Olivia Newton-John.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

MvhMarcus,

sön, 22 januari 2012 kl. 19:32

Linda Ronstadt. Finns i låtarkivet:

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: