Vad heter den sköna 70-talslåten som just nu går till AXE-reklamen (jan 2012)? En kvinnlig sångerska från Usa. Låter som Olivia Newton-John.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Live with doggy?
Nästa efterlysning →sön, 22 januari 2012 kl. 14:18
MvhMarcus,
sön, 22 januari 2012 kl. 19:32
Linda Ronstadt. Finns i låtarkivet:
http://reklammusik.se/?q=node/...