Tv6 reklam för deras program

Nästa efterlysning →

fre, 20 januari 2012 kl. 21:13

Jag undrar om det är en låt och vad det är för låt som spelas nu på tv6, det är reklamen om tv6 program som går nu, dom sjunger ingen text utan "oar" bara..sjukt bra dock!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 3 februari 2012 kl. 08:11

Postat av Anonym, Torsdag, 2012-01-12 18:18.
Ja!!! Det är Florence + The Machine - Howl :) Tack!
svara

ANNONS: