Jag undrar om det är en låt och vad det är för låt som spelas nu på tv6, det är reklamen om tv6 program som går nu, dom sjunger ingen text utan "oar" bara..sjukt bra dock!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Tv6 reklam för deras program
Nästa efterlysning →fre, 20 januari 2012 kl. 21:13
Anonymous,
fre, 3 februari 2012 kl. 08:11
Postat av Anonym, Torsdag, 2012-01-12 18:18.
Ja!!! Det är Florence + The Machine - Howl :) Tack!
svara