viaplay

Nästa efterlysning →

mån, 16 januari 2012 kl. 12:49

Jag söker låten från viaplay reklamen där dem säger att nu kan du se dina favoritserier på viaplay.. two and a half men är bland annat med i reklamen

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 21 januari 2012 kl. 05:58

Det var den första, tack!

MvhMarcus,

mån, 16 januari 2012 kl. 23:26

Dom har flera olika låtar, kan vara någon av dessa:

Florence + The Machine - "Howl"

eller

Naked & Famous - "Young Blood"

eller

en cover av Benny Goodman's "Too good to be true", gjord speciellt för reklamen.

ANNONS: