vad heter låten i den allra nyaste VIASAT reklamen? i reklamen är den en pojke som gör olika saker, och låten sjungs av en tjej. I slutet står det "VIASAT FILM - kommer 1 mars". tack!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
NY viasat reklam
Nästa efterlysning →mån, 16 januari 2012 kl. 09:15
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
MvhMarcus,
mån, 16 januari 2012 kl. 23:29
The Majority Says - "114". Inte släppt än men kommer senare i år.
Anonymous,
tor, 19 januari 2012 kl. 21:50
TACK!! fatta jag letat... då förstår jag varför jag inte hittat den :P
MvhMarcus,
tor, 19 januari 2012 kl. 22:49
Dom har plockat bort förhandslyssningen av albumet från den sajten nu.
Anonymous,
fre, 20 januari 2012 kl. 00:59
http://paytv.se.cdn.vss.viasat...