NY viasat reklam

Nästa efterlysning →

mån, 16 januari 2012 kl. 09:15

vad heter låten i den allra nyaste VIASAT reklamen? i reklamen är den en pojke som gör olika saker, och låten sjungs av en tjej. I slutet står det "VIASAT FILM - kommer 1 mars". tack!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 20 januari 2012 kl. 00:59

http://paytv.se.cdn.vss.viasat...

MvhMarcus,

mån, 16 januari 2012 kl. 23:29

The Majority Says - "114". Inte släppt än men kommer senare i år.

Anonymous,

tor, 19 januari 2012 kl. 21:50

TACK!! fatta jag letat... då förstår jag varför jag inte hittat den :P

Anonymous,

tis, 17 januari 2012 kl. 02:00

http://www.musicdealers.com/ar...

MvhMarcus,

tor, 19 januari 2012 kl. 22:49

Dom har plockat bort förhandslyssningen av albumet från den sajten nu.

MvhMarcus,

tis, 17 januari 2012 kl. 02:39

http://www.reklammusik.se/?q=n...

ANNONS: