Reklamen går lite då och då, och den här låten sätter sig direkt. Resten av dagen går man runt och nynnar på reklamslingan, utan att kunna resten av låten. Det gör mig galen. Min mamma också. Inget vet vilken låt jag menar när jag nynnar slingan. Kanske är jag tondöv? Hur som haver. Jag har kunnat namnet. Men det är helt tomt i skallen. Den som hjälper mig får fet ära.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Baboons with Bill Bailey
Nästa efterlysning →mån, 16 januari 2012 kl. 01:34
Anonymous,
tis, 24 januari 2012 kl. 19:10
Den "klistrade" även fast i mitt huvud:) Den heter "Little green bag"!