Toyota Avensis

Nästa efterlysning →

tor, 12 januari 2012 kl. 00:15

Vad heter låten som spelas i reklamen för Toyotas Avensis?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 24 januari 2012 kl. 07:21

// david

MvhMarcus,

tis, 24 januari 2012 kl. 20:17

Ok! Då har den kommit, tack för den infon.

Anonymous,

tis, 24 januari 2012 kl. 07:20

Låten finns på spotify, sök bara black roses SOL :) jag tjöt av glädje när ja hitta låten!

Anonymous,

fre, 13 januari 2012 kl. 17:51

Jag undrar också! /Amanda

MvhMarcus,

fre, 13 januari 2012 kl. 21:40

Låten finns inte utgiven än men den ska kanske komma senare i år.
Bandet som gör låten heter Stat & Orchestra Live (S.O.L) och låtens titel är "Black roses in bloom"

ANNONS: