Någon som vet grupp och namn på låten som spelas när dom gör "reklam" för ncis L.A.? Har fått förslag på Kasabian-"Days are forgotten", men tror inte att det är den!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
låten till "reklamen" för ncis L.A.
Nästa efterlysning →tor, 12 januari 2012 kl. 15:18
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 16 januari 2012 kl. 17:34
Ok, kanon. Lyssnade bara dom första 10-15 sekunderna, och eftersom jag inte kände igen den så trodde jag det var fel låt.
Anonymous,
sön, 15 januari 2012 kl. 17:54
Jo, du har fått rätt svar. Refrängen återkommer vid ca. 1:10, 2:10 och 3:10 in i låten. Kasabian - "Days are forgotten"