låten till "reklamen" för ncis L.A.

Nästa efterlysning →

tor, 12 januari 2012 kl. 15:18

Någon som vet grupp och namn på låten som spelas när dom gör "reklam" för ncis L.A.? Har fått förslag på Kasabian-"Days are forgotten", men tror inte att det är den!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 15 januari 2012 kl. 17:54

Jo, du har fått rätt svar. Refrängen återkommer vid ca. 1:10, 2:10 och 3:10 in i låten. Kasabian - "Days are forgotten"

Anonymous,

mån, 16 januari 2012 kl. 17:34

Ok, kanon. Lyssnade bara dom första 10-15 sekunderna, och eftersom jag inte kände igen den så trodde jag det var fel låt.

ANNONS: