Sveriges Mästerkock 10/1 - I wanna dance!

Nästa efterlysning →

tis, 10 januari 2012 kl. 22:17

Någon som vet låten som spelades i Sveriges Mästerkock idag 10/1 där en tjej sjunger "I wanna dance"? Den spelas när hon danstjejen (brist på bättre ord) berättar om sej själv.. Det e en electro/house låt. Har försökt söka men får bara upp "I wanna dance with somebody" -_-

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: