Mötesplatsen

Nästa efterlysning →

mån, 9 januari 2012 kl. 21:33

Jag efterlyser musiken till den senaste reklamen för mötesplatsen, alltså ej den med Elin Ruth Sigvardsson

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

fre, 8 januari 2016 kl. 19:48

I'm in love

Anonym,

fre, 1 januari 2016 kl. 23:55

i am in love

MvhMarcus,

tis, 10 januari 2012 kl. 02:39

Antar att du menar denna:

http://www.youtube.com/watch?v...

Låten heter "Something stupid" och finns i flera olika inspelningar, bl.a. med Robbie Williams och Nicole Kidman.

Den version som hörs i reklamen (som är väldigt lik de andra inspelningarna) gjordes för reklamen bara verkar det som. Frank Sinatras version är den bästa.

ANNONS: