Jag efterlyser musiken till den senaste reklamen för mötesplatsen, alltså ej den med Elin Ruth Sigvardsson
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Mötesplatsen
Nästa efterlysning →mån, 9 januari 2012 kl. 21:33
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonym,
fre, 1 januari 2016 kl. 23:55
i am in love
MvhMarcus,
tis, 10 januari 2012 kl. 02:39
Antar att du menar denna:
http://www.youtube.com/watch?v...
Låten heter "Something stupid" och finns i flera olika inspelningar, bl.a. med Robbie Williams och Nicole Kidman.
Den version som hörs i reklamen (som är väldigt lik de andra inspelningarna) gjordes för reklamen bara verkar det som. Frank Sinatras version är den bästa.
Anonym,
fre, 8 januari 2016 kl. 19:48
I'm in love