Klippet då viasat sammanfattar året som gått genom att visa höjdpunkter under årets gång, Barcelona "kastar" Pep i luften, Vettel knyter nävarna och ett svenskt hockeylag firar sm-vinst. Vad heter låten/melodin som spelas?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
VIASAT- året som gått
Nästa efterlysning →ons, 4 januari 2012 kl. 04:46
Anonymous,
tor, 5 januari 2012 kl. 20:47
vill hemskt gärna också veta! undrat detta länge nu