VIASAT- året som gått

Nästa efterlysning →

ons, 4 januari 2012 kl. 04:46

Klippet då viasat sammanfattar året som gått genom att visa höjdpunkter under årets gång, Barcelona "kastar" Pep i luften, Vettel knyter nävarna och ett svenskt hockeylag firar sm-vinst. Vad heter låten/melodin som spelas?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 5 januari 2012 kl. 20:47

vill hemskt gärna också veta! undrat detta länge nu

ANNONS: