Hejsan! Är det någon som vet vad låten är till Volvos reklam; vinna en resa till Norge! I reklamen står en Volvo bil vid en bäck och runt en massa fjäll!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Volvos reklamlåt
Nästa efterlysning →ons, 8 februari 2012 kl. 22:44
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 16 februari 2013 kl. 19:40
Bara för att klargöra, denna efterlysning gällde reklamen för Volvo som sändes 2011-2012. Det är en rocklåt med sång på engelska.
Den reklam som sänds nu 2013 på våren har ju låten "Strövtåg i hembygden" med Mando Diao som finns på deras skiva Infruset.
Anonymous,
ons, 20 februari 2013 kl. 22:41
millions - evryone
/ fannie
Anonymous,
tor, 9 februari 2012 kl. 04:00
Sändes även förra året fast utan resetävlingen då, tyvärr finns inte låten att få tag på - specialskriven för reklamen! :(
Anonymous,
tor, 9 februari 2012 kl. 04:01
specialskriven musik av Music Super Circus.. och ingen hel låt finns.
Anonymous,
fre, 15 februari 2013 kl. 23:36
oj så synd . Fortsätt att skriva på låten.
Hälsn Gitta i finland