Volvos reklamlåt

Nästa efterlysning →

ons, 8 februari 2012 kl. 22:44

Hejsan! Är det någon som vet vad låten är till Volvos reklam; vinna en resa till Norge! I reklamen står en Volvo bil vid en bäck och runt en massa fjäll!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 15 februari 2013 kl. 23:36

oj så synd . Fortsätt att skriva på låten.
Hälsn Gitta i finland

Anonymous,

lör, 16 februari 2013 kl. 19:40

Bara för att klargöra, denna efterlysning gällde reklamen för Volvo som sändes 2011-2012. Det är en rocklåt med sång på engelska.

Den reklam som sänds nu 2013 på våren har ju låten "Strövtåg i hembygden" med Mando Diao som finns på deras skiva Infruset.

Anonymous,

ons, 20 februari 2013 kl. 22:41

millions - evryone

/ fannie

Anonymous,

tor, 9 februari 2012 kl. 04:00

Sändes även förra året fast utan resetävlingen då, tyvärr finns inte låten att få tag på - specialskriven för reklamen! :(

Anonymous,

tor, 9 februari 2012 kl. 04:01

specialskriven musik av Music Super Circus.. och ingen hel låt finns.

ANNONS: