Någon som vet vad det är för grupp som spelar reklamlåten till ncis på tv 6?? den som gick precis innan jul och som kanske fortfarande går??!!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Reklamlåt
Nästa efterlysning →tis, 3 januari 2012 kl. 11:22
MvhMarcus,
fre, 6 januari 2012 kl. 03:46
Är antagligen Kasabian - "Days are forgotten"