låten som spelas undertiden , ingen som sjunger bara musik , men har fått för mig att det är en svensk låt .. tack på förhand !
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
rea på Ikea , du glömmer väl inget .
Nästa efterlysning →fre, 30 december 2011 kl. 09:02
MvhMarcus,
fre, 30 december 2011 kl. 19:25
Gjord för reklamen bara av Music Super Circus som gör specialskriven reklammusik, finns inlagd sedan förut.
http://reklammusik.se/?q=node/...