Hej letar efter låten till den nya Unibet reklamen där hunden sticker ut huvudet ur bilen! Skulle vara väldigt glad om någon kunde hjälpa mig! Tack mvh Philip
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Unibet's nya reklam
Nästa efterlysning →tis, 27 december 2011 kl. 21:31
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 30 december 2011 kl. 22:42
Tackar Tony skit snällt :)
Anonymous,
fre, 30 december 2011 kl. 22:44
Men tony de va ju inte den låten?? Inte i närheten!
Anonymous,
mån, 2 januari 2012 kl. 22:19
Testa "Club Remix" så känner du nog igen låten. ;)
//Dunder
Anonymous,
tis, 3 januari 2012 kl. 05:46
det är ju inte alls den :/
Anonymous,
ons, 4 januari 2012 kl. 00:17
Salt-n-Pepa - Push It
http://www.youtube.com/watch?v...
Där har du den.
Anonymous,
ons, 4 januari 2012 kl. 04:45
Nej det är fortfarande inte den låten.
Anonymous,
tor, 5 januari 2012 kl. 03:49
vi menar den låten med hunden i bilen inte den med två män som dansar ...
Anonymous,
tor, 12 januari 2012 kl. 03:22
här är dansfilmen: http://www.youtube.com/watch?v...
den andra låten på hunden borde komma fram, är fett bra. nån som vet?
Anonymous,
tor, 12 januari 2012 kl. 05:45
Music by
Title: För alla oss (Dub remix)
Artist: Game on
Anonymous,
ons, 28 december 2011 kl. 04:21
Salt'n peper - push it Mvh Tony.y ;)