Unibet's nya reklam

Nästa efterlysning →

tis, 27 december 2011 kl. 21:31

Hej letar efter låten till den nya Unibet reklamen där hunden sticker ut huvudet ur bilen! Skulle vara väldigt glad om någon kunde hjälpa mig! Tack mvh Philip

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 28 december 2011 kl. 04:21

Salt'n peper - push it Mvh Tony.y ;)

Anonymous,

fre, 30 december 2011 kl. 22:42

Tackar Tony skit snällt :)

Anonymous,

fre, 30 december 2011 kl. 22:44

Men tony de va ju inte den låten?? Inte i närheten!

Anonymous,

mån, 2 januari 2012 kl. 22:19

Testa "Club Remix" så känner du nog igen låten. ;)
//Dunder

Anonymous,

tis, 3 januari 2012 kl. 05:46

det är ju inte alls den :/

Anonymous,

ons, 4 januari 2012 kl. 00:17

Salt-n-Pepa - Push It
http://www.youtube.com/watch?v...

Där har du den.

Anonymous,

ons, 4 januari 2012 kl. 04:45

Nej det är fortfarande inte den låten.

Anonymous,

tor, 5 januari 2012 kl. 03:49

vi menar den låten med hunden i bilen inte den med två män som dansar ...

Anonymous,

tor, 12 januari 2012 kl. 03:22

här är dansfilmen: http://www.youtube.com/watch?v...

den andra låten på hunden borde komma fram, är fett bra. nån som vet?

Anonymous,

tor, 12 januari 2012 kl. 05:45

Music by
Title: För alla oss (Dub remix)
Artist: Game on

ANNONS: