Två gubbar dansar?

Nästa efterlysning →

mån, 19 december 2011 kl. 22:03

En gammal gubbe dansar modernt till en låt. Sedan kommer det in en till i slutet och hänger på.. Vad heter låten dem dansar till? Tror d var Unibet reklamen..? Tack!/ Jakob

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 3 januari 2012 kl. 20:33

någon som vet en länk så jag kan se reklamen när jag vill och få mig ett gott skratt?? =)

MvhMarcus,

tis, 3 januari 2012 kl. 20:57

Om det är Unibet så verkar dom inte lagt upp den, deras videokanal finns här:

http://www.youtube.com/user/Un...

Anonymous,

tor, 5 januari 2012 kl. 15:05

Nej jag hittar den inte heller...:(

Anonymous,

tor, 5 januari 2012 kl. 16:27

finns den inte ens på deras egen videokanal finns den inte på nätet

Anonymous,

fre, 6 januari 2012 kl. 06:50

Den finns på Spotfy: http://open.spotify.com/track/...

Anonymous,

tor, 12 januari 2012 kl. 03:18

kolla här!
http://www.youtube.com/watch?v...

MvhMarcus,

tor, 12 januari 2012 kl. 06:22

Ja, kom upp idag. Inlagd i låtarkivet.

Anonymous,

mån, 26 december 2011 kl. 05:03

Låten heter "Push it" med Salt-N-Pepa !

Anonymous,

lör, 31 december 2011 kl. 10:12

tack!
tyckte att den måste varit gammal, visste att jag hört den förut.
fan vad bra den är! :D

Anonymous,

tis, 27 december 2011 kl. 02:13

TACK!!!!

Anonymous,

tis, 27 december 2011 kl. 02:13

TACK!!!!

ANNONS: