En gammal gubbe dansar modernt till en låt. Sedan kommer det in en till i slutet och hänger på.. Vad heter låten dem dansar till? Tror d var Unibet reklamen..? Tack!/ Jakob
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Två gubbar dansar?
Nästa efterlysning →mån, 19 december 2011 kl. 22:03
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
MvhMarcus,
tis, 3 januari 2012 kl. 20:57
Om det är Unibet så verkar dom inte lagt upp den, deras videokanal finns här:
http://www.youtube.com/user/Un...
Anonymous,
tor, 5 januari 2012 kl. 15:05
Nej jag hittar den inte heller...:(
Anonymous,
tor, 5 januari 2012 kl. 16:27
finns den inte ens på deras egen videokanal finns den inte på nätet
Anonymous,
fre, 6 januari 2012 kl. 06:50
Den finns på Spotfy: http://open.spotify.com/track/...
Anonymous,
tor, 12 januari 2012 kl. 03:18
kolla här!
http://www.youtube.com/watch?v...
MvhMarcus,
tor, 12 januari 2012 kl. 06:22
Ja, kom upp idag. Inlagd i låtarkivet.
Anonymous,
mån, 26 december 2011 kl. 05:03
Låten heter "Push it" med Salt-N-Pepa !
Anonymous,
lör, 31 december 2011 kl. 10:12
tack!
tyckte att den måste varit gammal, visste att jag hört den förut.
fan vad bra den är! :D
Anonymous,
tis, 27 december 2011 kl. 02:13
TACK!!!!
Anonymous,
tis, 27 december 2011 kl. 02:13
TACK!!!!
Anonymous,
tis, 3 januari 2012 kl. 20:33
någon som vet en länk så jag kan se reklamen när jag vill och få mig ett gott skratt?? =)