söker låten från htc's reklam(kanske dubstep)

Nästa efterlysning →

fre, 9 december 2011 kl. 20:53

Söker efter htc sensation xl reklammusik. Tror de är nån dubstep. De e bland annat en kanin som håret reser sig på efter låtens bas

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

MvhMarcus,

lör, 10 december 2011 kl. 05:26

Det är den franska artisten SebastiAn och låten heter "Holloback / X Hollow" men han har gjort den bara för reklamen.

Den längsta versionen är ca 1 minut lång och finns här

http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: