Söker efter htc sensation xl reklammusik. Tror de är nån dubstep. De e bland annat en kanin som håret reser sig på efter låtens bas
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
söker låten från htc's reklam(kanske dubstep)
Nästa efterlysning →fre, 9 december 2011 kl. 20:53
MvhMarcus,
lör, 10 december 2011 kl. 05:26
Det är den franska artisten SebastiAn och låten heter "Holloback / X Hollow" men han har gjort den bara för reklamen.
Den längsta versionen är ca 1 minut lång och finns här
http://www.youtube.com/watch?v...