Vet inte vad det är för företag, men dom har en grön logga har jag för mig. glad fransk låt med en tjej som sjunger.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
glad fransk låt, till typ en pensionsförsäkring eller nåt.
Nästa efterlysning →ons, 7 december 2011 kl. 09:22
Anonymous,
ons, 7 december 2011 kl. 18:07
SEB-banken, låten är gjord bara för reklamen. Finns redan inlagd