glad fransk låt, till typ en pensionsförsäkring eller nåt.

Nästa efterlysning →

ons, 7 december 2011 kl. 09:22

Vet inte vad det är för företag, men dom har en grön logga har jag för mig. glad fransk låt med en tjej som sjunger.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 7 december 2011 kl. 18:07

SEB-banken, låten är gjord bara för reklamen. Finns redan inlagd

ANNONS: