http://www.youtube.com/watch?v=Y53KPBTdGRE Vad heter bakgrunds melodin? Tack på förhand. Mvh.
- Oj! Länken du försökte nå finns inte kvar. Testa sökfunktionen i menyn om du inte hittar det du letar efter.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Tele2/comviq frankhjälpen tv reklam bakgrunds sång / melodi
Nästa efterlysning →tis, 6 december 2011 kl. 02:03
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 6 december 2011 kl. 18:08
Låten heter "Cavatina", av Stanley Mayers
Mvh
/Marcus
Anonymous,
tis, 6 december 2011 kl. 18:08
Myers ska det tydligen stavas.. :)
/M
http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
ons, 7 december 2011 kl. 20:43
Awesome! tusen tack, känner igen den från deer hunter oxå ;)
Mvh Marcus
Anonym,
tor, 9 juli 2020 kl. 13:19
Men den Cavatina melodin spelades av upphovsmannen John Williams För övrigt.. min Top 10 bästa film och undrar när de ska visa den p stav? ;)
MvhMarcus,
ons, 7 december 2011 kl. 21:42
Ja, den var med även där. Finns det ännu en Mvh Marcus.. intressant ;)
Anonym,
mån, 17 juni 2019 kl. 21:13
Life shines on