Tele2/comviq frankhjälpen tv reklam bakgrunds sång / melodi

Nästa efterlysning →

tis, 6 december 2011 kl. 02:03

http://www.youtube.com/watch?v=Y53KPBTdGRE Vad heter bakgrunds melodin? Tack på förhand. Mvh.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

mån, 17 juni 2019 kl. 21:13

Life shines on

Anonymous,

tis, 6 december 2011 kl. 18:08

Låten heter "Cavatina", av Stanley Mayers

Mvh
/Marcus

Anonymous,

tis, 6 december 2011 kl. 18:08

Myers ska det tydligen stavas.. :)

/M

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

ons, 7 december 2011 kl. 20:43

Awesome! tusen tack, känner igen den från deer hunter oxå ;)

Mvh Marcus

Anonym,

tor, 9 juli 2020 kl. 13:19

Men den Cavatina melodin spelades av upphovsmannen John Williams För övrigt.. min Top 10 bästa film och undrar när de ska visa den p stav? ;)

MvhMarcus,

ons, 7 december 2011 kl. 21:42

Ja, den var med även där. Finns det ännu en Mvh Marcus.. intressant ;)

ANNONS: