Dragspelet i nya trissreklamen

Nästa efterlysning →

lör, 3 december 2011 kl. 22:25

Hej! Känner så väl igen låten "mormor" spelar på sitt dragspel i senaste triss-reklamen. Påminner om något intro till någon svensk serie! Någon som känner igen den? Tack för all hjälp?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 4 december 2011 kl. 20:55

En gammal klassiker som komponerades 1928 och heter "Crazy Rythm". Den finns i mängder av olika inspelningar.

http://www.youtube.com/watch?v...

Mvh
/Marcus

ANNONS: