Hej! Känner så väl igen låten "mormor" spelar på sitt dragspel i senaste triss-reklamen. Påminner om något intro till någon svensk serie! Någon som känner igen den? Tack för all hjälp?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Dragspelet i nya trissreklamen
Nästa efterlysning →lör, 3 december 2011 kl. 22:25
Anonymous,
sön, 4 december 2011 kl. 20:55
En gammal klassiker som komponerades 1928 och heter "Crazy Rythm". Den finns i mängder av olika inspelningar.
http://www.youtube.com/watch?v...
Mvh
/Marcus