Tjena!! Jag letar efter en volvo-reklam som jag bara inte kan hitta på nätet. Det är en mamma och sin son (ev dotter) som åker i en röd volvo s80 tror jag, mitt i någon storstad med skyskrapor, tippar på New York. Hon lämnar honom vid en skola tror jag, mitt i stan alltså och det är en underbar låt som spelas samtidigt, har för mig dom har en liten dialog i bilen också. Mvh Volvolover
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell