hejsan, kollade nyss på kanal 6 och fick se den nya Htc mobilen och ja undrar om det är nån som vet vad det är för låt som dom visar i mobilen när dom gör reklam för mobilen ? :D
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
reklam för Nya HTC
Nästa efterlysning →lör, 19 november 2011 kl. 01:39
Anonymous,
lör, 19 november 2011 kl. 06:46
SebastiAn - X Hollow
http://www.youtube.com/watch?v...