Någon som vet vad låten (pianostycket) i rädda barnens nya kampanj "tänd en stjärna" heter?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Tänd en stjärna
Nästa efterlysning →fre, 18 november 2011 kl. 20:25
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 22 november 2011 kl. 22:18
Vet ej om de är denna men jävligt lik var den iaf
http://open.spotify.com/track/...
Anonymous,
ons, 23 november 2011 kl. 02:04
Likt men det är inte den. Den som är med i rädda barnen är instrumental.
Andreas,
ons, 23 november 2011 kl. 22:21
Har uppdaterat inlägget med den aktuella videon samt förtydligat rubriken på efterlysningen.
Anonymous,
lör, 19 november 2011 kl. 04:53
Gjord speciellt för deras kampanj.