Tänd en stjärna

Nästa efterlysning →

fre, 18 november 2011 kl. 20:25

Någon som vet vad låten (pianostycket) i rädda barnens nya kampanj "tänd en stjärna" heter?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 19 november 2011 kl. 04:53

Gjord speciellt för deras kampanj.

Anonymous,

tis, 22 november 2011 kl. 22:18

Vet ej om de är denna men jävligt lik var den iaf

http://open.spotify.com/track/...

Anonymous,

ons, 23 november 2011 kl. 02:04

Likt men det är inte den. Den som är med i rädda barnen är instrumental.

Andreas,

ons, 23 november 2011 kl. 22:21

Har uppdaterat inlägget med den aktuella videon samt förtydligat rubriken på efterlysningen.

ANNONS: